Весь пропонований нами товар проходить3 рівня контролю якості: у виробника, при вступі на наш склад та передпродажний контроль. Тому придбане обладнання має служити вам довгі роки. Але будь-яка техніка може поламатися, тому ми надаємо свою власну гарантію. Це означає, що у разі поломки обладнання, ви звертаєтеся безпосередньо до нас або наших представників. Ремонтувати техніку буде наш власний сервісний центр, тому ми можемо гарантувати мінімальні терміни ремонту при максимальній якості. Краще ніж ми, ніхто не може знати вироблене або поставляється нами обладнання.


Строк гарантійного обслуговування товару залежить від конкретного товару та вказано в його картці в розділі "Опис". Підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування служить заповнений гарантійний талон з печаткою продавця. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Для отримання безкоштовного гарантійного обслуговування, будь ласка,зберігайте гарантійний талон протягом усього терміну експлуатації товару.


ЩОБ ЗДАТИ ОБЛАДНАННЯ В СЕРВІС, НЕОБХІДНО:

  • зв'язатися із сервісним центром;
  • надати гарантійний талон або витратну накладну;
  • описати максимально докладно причину несправності (старайтеся уникати загальних фраз, наприклад "Не працює");
  • надати обладнання обов'язково у чистому вигляді та без встановленого пароля (якщо це передбачено обладнанням).

ПРАВИЛА ПІДГОТОВКИ І ЗДАВАННЯ ОБЛАДНАННЯ:

  • В результаті діагностики сервісний центр визначає, чи дотримані гарантійні умови експлуатації, чи не здійснювалося самостійне втручання. Ремонт вважається не гарантійним та платним, за порушення гарантійних умов експлуатації обладнання або не надані гарантійні документи.
  • Термін діагностики та гарантійного ремонту зазвичай становить 7 календарних (5 робочих) днів з моменту надходження до сервісного центру, але у будь-якому випадку не більше 14 календарних днів. У разі відсутності необхідних комплектуючих у постачальника на складі термін збільшується на кількість днів необхідних для їх поставки (до 14 днів) або на термін, індивідуально узгоджений з клієнтом.
  • Обов'язково подбайте про збереження даних та конфігурацій перед здачею обладнання, самостійно зробивши резервні копії даних та конфігурацій, оскільки при деяких роботах втрати інформації не уникнути.
  • Обладнання можна отримати назад у вказаний час роботи сервісного центру за наявності у клієнта квитанції, але тільки після отримання повідомлення про завершення заявки.

 Соціальні мережі, в яких ми відповідаємо на питання, що Вас цікавлять, робимо огляди на новинки в сфері безпеки і публікуємо акційні пропозиції: YouTube, Instagram.